2010. augusztus 3., kedd

Welcome Message

Hy!
Üdvözöllek az oldalamon!
Itt hamarosan egy vámpíros sztori fog életre kelni. A két kedvenc sorozatom szereplőit tettem egy történetbe. A Twilight Saga szereplői, és a The Vampire Diaries szereplői kerülnek össze a történetemben. Van két főhősnőnk, Elena és Bella, van négy főhősünk Stefan és Damon, Edward és Jacob.
Nem vagyok profi, csodákat ne várjatok, de remélem elszórakoztatnak majd a képzeletem homályos kitörései. Az első fejezetet pedig 2010. Augusztus 6-ra tervezem. Pénteken meglátjátok mit hozok ki belőle...

Pusszantás: Wedó

3 megjegyzés:

  1. Sziaa Wedóó:)
    jónak ígérkezik, és már alig várom az első fejezetet:) kíváncsi vagyok, hogyan hozod össze ezt a két történetet:):)
    kíváncsian várom és a blogkövetők száma máris növekedett:):)
    Pusziineked:)

    VálaszTörlés
  2. Wedó!

    A lehető legvéletlenebbül(ha van ilyen szó) találtam a blogodra :D
    Nagyon tetszik az ötleted! Kiváncsi vagyok,hogy mit hozol majd ki majd belőle :)
    A két kedvenc vámpíros filmemet rakod össze,úgy figyelj! xD
    Najó,csak vicc! :D

    Sok siker,és várom már az első fejit ;)

    Puszi,Bella.

    VálaszTörlés
  3. Szia Vivi!
    Köszi szépen! Előre is.

    Hy Bella.!
    Egyszer majd kíváncsi vagyok a storyra! :)
    Az én két kedvencem is, szóval már ketten vagyunk! :)
    Köszönöm! (L)

    Véres pusszantás: Wedó (K)

    VálaszTörlés